sobota, 6 grudnia 2014

Makaron z Jajcem!

Został Ci makaron i nie wiesz co z nim zrobić ? ? ?


          Bardzo przydatne rozwiązanie, gdyż bynajmniej ja nie jestem zwolennikiem wyrzucania jedzenia, a tutaj w prosty sposób możemy przygotować bardzo dobry posiłek. Pełnoziarniste świderki w połączeniu z jajeczkiem, szynką, serem mozzarella oraz pomidorkiem świetnie smakują i mogą stanowić idealny posiłek po treningowy.  Z podanych składników wychodzi jedna obfita porcja:)








Składniki:

  • Makaron pełnoziarnisty 100-150 g
  • Jeden pomidor
  • Kilka plastrów szynki
  • 2-3 jajka w zależności od wielkości
  • Kawałek pokrojonej mozzarelli 
  • Łyżka oliwy
  • Przyprawy (Sól morska, pieprz, bazylia, oregano)



Przygotowanie:


         Rozgrzewamy patelnie wlewamy oliwę. Wsypujemy makaronik i podgrzewamy. W między czasie kroimy pomidory, szynkę i ser. Dodajmy szynkę i podsmażamy. Następnie Wbijamy jajka oraz posypujemy przyprawami. Na koniec ser i pomidor. Czekamy dosłownie minutkę i wykładamy na talerz. Gotowe, Smacznego !



10 komentarzy:

  1. Podobny przepis wymyśliłam będąc na pierwszym roku studiów i mając w lodówce tylko makaron, jajka i pomidora ;D Pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam mam nadzieję że będzie się podobało :)

      Usuń
  3. Mmm... świetnie to wygląda,a pewnie jeszcze lepiej smakuje :D
    Chyba wypróbuję Twój przepis :P

    zapraszam :)
    http://kaszaloot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron pełnoziarnisty to podstawa! :)
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń