sobota, 22 listopada 2014

Witajcie Kochani!


Witam!



Jeżeli jakimś szczęśliwym trafem się tutaj zalazłeś i zastanawiasz się co mam do przekazania to pokrótce Ci wyjaśnię. Mam na imię Bartek i pewnego dnia zdałem sobie sprawę że moja ciało mogło by wyglądać lepiej. Nabrało się zbędnego balastu i coś by trzeba było z tym zrobić. Zacząłem szukać i głównie napotykałem się albo na "cudowne" specyfiki albo wspaniałych trenerów, którzy zaopiekują się każdym moim zbędnym kilogramem. Wszystko pięknie tylko skąd wziąć na to wszystko pieniądze ? Wiele osób nie ma zielonego pojęcia na temat diety, treningu, suplementacji, odpoczynku... Z

racji tego, że ja również nie dysponuje wolnymi środkami a jednocześnie chciałem coś ze sobą zrobić postanowiłem się sam w tym wszystkim zagłębić. Od razu sobie założyłem, że nie interesuje mnie bycie przysłowiowym koksem, po prostu chciałbym dobrze wyglądać. Po zapoznaniu się dogłębnie z tematem doszedłem do wniosku, że właśnie dwie godziny dziennie wystarczą na osiągniecie ciekawych efektów. W ciągu tych dwóch godzin poświęcam czas na trening wraz z przyrządzeniem posiłków na cały dzień! Mój blog ma na celu pokazanie osobom, które chciały by "zrobić coś z sobą", a kompletnie nie wiedzą się jak za to zabrać. Na wstępie chciałbym też zaznaczyć że wszystkie treści które będą tu wrzucane są przeze mnie "testowane" i na mnie działały, lecz nie mogę zagwarantować że będą pasować każdemu.


Co będzie się tutaj pojawiać?


- propozycje posiłków

- całodniowe jadłospisy

- ćwiczenia do których potrzebujesz tylko jakiś kilku metrów kwadratowych oraz przede wszystkim chęci!

- ciekawostki oraz porady, które polepszą efekty Twojej pracy nad sobą!

Już nie długo pojawi się wpis jak rozpocząć malutką zmianę, jak się przygotować, bo nie ukrywam trzeba troszkę namieszać w swoim codziennym życiu aby osiągać efekt, ale gwarantuje WARTO!

Trzymanko! :)

3 komentarze:

  1. No no. Jestem pod wrażeniem i nie mogę się doczekać dalszych wpisów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Cyber ! Już dzisiaj pojawi się kolejny wpis pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ciekawe wpisy. Czekam na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń